לעיתים שותפים בעלי אתרים המקבלים תעבורת גולשים גבוהה ולא ממוקדת מעדיפים להציג מודעות באנרים במקום תוכניות שותפים ממוקדות. בדרך כלל, מדובר בבאנרים סטנדרטיים בגודל 468×60 פיקסלים אשר התמחור שלהם מתבסס על חבילות של 1000 צפיות.
לעיתים שותפים בעלי אתרים המקבלים תעבורת גולשים גבוהה ולא ממוקדת מעדיפים להציג מודעות באנרים במקום תוכניות שותפים ממוקדות. בדרך כלל, מדובר בבאנרים סטנדרטיים בגודל 468×60 פיקסלים אשר התמחור שלהם מתבסס על חבילות של 1000 צפיות.
תגובות אחרונות