יתרונות בשיווק תוכניות שותפים ברשת

ישנן לא מעט יתרונות וחסרונות בתחום שיווק השותפים ברשת, הנה מספר יתרונות בולטים אשר מצאתי את עצמי מדקלם פעם אחר פעם לחברים אשר רצו להצטרף לתחום המעניין הזה.

יתרונות בשיווק תוכניות שותפים ברשת

  • הכנסה – תכל'ס, כסף זו הסיבה הראשונה ולפעמים גם האחרונה שאנשים נכנסים לתחום הזה. אם אתה עובד במשרה מלאה בחברה מסויימת, ברוב המקרים הרווח המקסימלי שתוכל ליצור לעצמך הוא המשכורת החודשית – ללא תלות ברמת התפקוד שלך, אם מכרת יותר, לא תקבל בונוסות – ולהיפך.

    בסופו של דבר, ההכנסה החודשית שלך תלויה רק בך (לטוב ולרע), במידה ותרצה להרוויח יותר תצטרך לשבת על התחת ולעבוד – אין חוכמות !

  • נדל"ן וירטואלי – בהמשך לפוטנציאל הרווח הסופי שלך, אחד היתרונות הבולטים בתחום הוא שאתר אינטרנט הוא למעשה נדל"ן וירטואלי אשר מניב הכנסות חודשיות בצורה פאסיבית (פחות או יותר).

    אני מתכוון שאני יכול לא לעבוד תקופה קצרה או ארוכה ועדיין לקבל תשלומים עבור עמלות הפנייה. אתר האינטרנט שלי עובר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הוא לא מפסיק לעשות את זה אפילו לרגע אחד, לא כואב לו הראש והוא לא מגיע עם אנגהובר ביום ראשון אחרי בילוי בפאב.

    אחת הדוגמאות היפות ביותר שאני יכול לתת לך היא על עצמי, לאחרונה לקחתי הפסקה מהחיים ל – 7 חודשים וטסתי לטיול בדרום אמריקה – בתקופה זו התנזרתי מעבודה בצורה כמעט מלאה, לא התחברתי כמעט לאינטרנט והפעולה היחידה שעשיתי זה לחדש דומיינים שפג התוקף שלהם. לאחר תקופה של 7 חודשים, לא רק שהרווחתי כסף בזמן שטיילתי, ביליתי וטיפסתי את המאצ'ו פיצ'ו אלא גם הצלחתי לחסוך כסף רב (ההכנסה היתה גבוהה יותר מההוצאה החודשית שלי בדרום אמריקה).

  • עלויות הקמה נמוכות –  עלויות ההקמה של אתר אינטרנט לצורכי אפיליאציה הן נמוכות במיוחד. כיום, ניתן לבנות אתר אינטרנט באמצעות סקריפטים אוטומטיים כמו וורדפרס, ג'ומלה ודרופל וניתן לפנות למפתחים אשר יעשו זאת עבורך בעלויות של מספר אלפי שקלים.

    להבדיל מהשכרת חנות מקומית, ההוצאות החודשיות הן נמוכות במיוחד ולא עולות על 100 ש"ח לחודש.

  • גמישות מקסימלית – יתרון משמעותי נוסף בשיווק תוכניות שותפים הוא הגמישות שעומדת בפניך. אתה לא צריך לקום בבוקר בשעה 7:00, לנסוע שעה לעבודה, לדפוק שעון ולחכות לרגע שתצא ממנה – עם תוכניות שותפים תוכל לארגן את שעות העבודה שלך בצורה מלאה, לקחת חופשות מתי שתרצה וכמה שתרצה ופשוט להנות מהדברים החשובים בחיים.
  • עובדים – כיום, אחד הנושאים הבעייתים ביותר מבחינת כל בעל עסק הוא נושא העסקת העובדים. כל בעל עסק שואל את עצמו שאלות כמו מה כדאי עובדים בחברה או עובדים פרילנסרים ?, מה אני אעשה אם העובד ילך לעבוד אצל המתחרה שלי ?, מה יקרה אם העובד יפצע במהלך העבודה ?, האם העובד יוכל לתבוע אותי על X,Y,Z ? ועוד שאלות מהותיות..

    עסק מתחיל בשיווק תוכניות שותפים לא דורש עובדים נוספים (חוץ ממך) וכאב הראש הזה נחסך ממך (לפחות עד שאתה גדל ונעשה רציני יותר).

  • שירות לקוחות – אחד הדברים שדורשים תשומת לב רבה הוא נושא שירות הלקוחות. כאשר אתה מנהל עסק בשיווק תוכניות שותפים, אתה לא צריך לדאוג למתן שירות לקוחות תקין – מי שאחראי על הנושא הוא המפרסם שאליו אתה מפנה את התנועה ומבצע את המכירה בפועל.
  • מוצרים לשיווק באינטרנט – כיום, בפני ובפני אלפי משווקים אחרים עומדת האפשרות לשווק אלפי מוצרים שונים מביטוח רכב ועד ניתוחים פלסטיים – תוכניות שותפים באינטרנט מאפשרות לך לעסוק במגוון רחב מאוד של תחומים ובצורה זו למקסם את הרווחים החודשיים שלך באינטרנט.
  • גלובליות – בעת הקמת עסק לשיווק תוכניות שותפים אתה לא מוגבל רק לשכונה או לעיר בה אתה פועל, אתה יכול לשווק את המוצרים לכל העולם (כתלות באופי המוצר עצמו).