5 דברים שלא כדאי לעשות במהלך שיווק תוכניות שותפים באינטרנט
אם אתה משווק שמכוון גבוה אתה חייב לדבוק בכללים הבלתי כתובים של השוק ולציית להם.
כל שותף חולם להרוויח עשרות אלפי דולרים בחודש מעבודה פאסיבית או עבודה מינימלית של מספר שעות ביום/שבוע/חודש. לצערנו, לא כל השותפים הם כאלה – למען האמת, רובם לא כאלה.
הצלחה בשיווק תוכניות שותפים באינטרנט מתבטאת בתעבורת גולשים גבוהה אשר מתורגמת למספר רב של מכירות. כמות המכירות צריכות לשקף את המאמץ, הזמן וההשקעה הכספית שהושקעה באתר על ידי השותף. מכיוון שהבסיס לתוכניות שותפים הוא הפנייה של גולשים לעשות משהו ספציפי ו/או לרכוש מוצר כלשהו באתר המפרסם – קשה מאוד לייצר רווחים גדולים בן לילה.
הצלחה בשיווק תוכניות שותפים = עבודה קשה + עבודה קשה + עבודה קשה
באופן כללי, על מנת להצליח בשיווק תוכניות שותפים עליך לעבוד קשה מאוד ( לפחות בהתחלה ). אם אתה רוצה ללמוד כיצד לשווק תוכניות שותפים השתתף בפורומים, קרא ספרים מקצועיים, השתתף בכנסים מקצועיים, קרא בלוגים של מומחים לשיווק באינטרנט והכי חשוב, אל תתייאש בקלות !
ההצלחה בשיווק תוכניות שותפים לא תלויה במזל אלא רק בך, הנה מספר דברים שלא כדאי לעשות במהלך שיווק מוצרים דרך תוכניות שותפים באינטרנט :
-
אל תמהר לקפוץ למים
אחת הטעויות הגדולות ביותר בשיווק מוצרים באינטרנט ( ובכלל בעסקים ) היא להכנס למשחק מבלי לדעת מיהם בכלל המתחרים – טעות זו מתייחסת הן לשותפים והן למפרסמים.
בדרך כלל, שותפים אשר משקיעים בצורה מהירה, ללא מחשבה ומחקר מקדים נוחלים אכזבות והפסדים של זמן וכסף.
-
אל תאכזב את הגולשים שלך
אף פעם אל תאכזב את הגולשים שלך במתן מידע, המלצות וביקורות שגויות או מוגזמות.
למרות שישנם משווקים שנוקטים בשיטה זו על מנת לשכנע את הגולש לבצע את הפעולה, בטווח הרחוק מוניטין האתר שלך מקבל פגיעה אנושה שלעיתים תתקשה להתגבר עליה. סביר להניח שגולשים שנפגעו ממך יאבדו את האמון באתרך ואפילו בך !
-
אל תרמה את המפרסם שלך
אם אתה רוצה לשמור על יחסים ארוכי טווח עם המפרסם שלך, אל תרמה אותו ואל תשתמש בתוכנות שונות על מנת לבצע הונאות באינטרנט.
במידה ותשתמש בכלים המבצעים קלוקינג באינטרנט אתה עלול להיענש על ידי מנועי החיפוש ולמצוא את האתר שלך מנודה מהאינדקס שלהם.
-
אל תעתיק תכנים באינטרנט
העתק תכנים באינטרנט מוגדרת כהפרת זכויות יוצרים חמורה !
במידה ותעתיק תכנים מאתרים אחרים באינטרנט אתה צפוי לתביעה בנוגע להפרת זכויות יוצרים בה התובע זכאי לקבל פיצוי של 10,000 לכל הפרה, ללא הוכחת נזק כלשהו.
-
אל תגזים
הקו בין פרסום לגיטימי לפרסום פולשני, מעצבן ומפריע הוא דק מאוד. אל תגזים בשילוב הבאנרים, הלינקים והצעות הפרסום באתר שלך אלא אם אתה רוצה להבריח את הגולשים שלך…
תגובות אחרונות