מדוע כדאי להפנות את כתיבת תוכן האתר לספקי חוץ באינטרנט ?

אני בטוח שכמשווק באינטרנט אתה בחיפוש תמידי אחר דרכים חדשות ליצירת, הגדלת ותחזוקת הרווחים שלך משיווק מוצרים באינטרנט.

אחת הדרכים המוכרות היא באמצעות תוכן מקורי אשר מקנה לגולש ערך מוסף על פני אתרים מתחרים. לא לחינם, משווקים מדקלמים את המשפט "התוכן הוא המלך !" – תוכן ייחודי יכול להפוך את האתר שלך לבעל ערך בעיני הגולשים. בנוסף, תוכן מקורי יתן לך דחיפה משמעותית במנועי חיפוש כמו גוגל, MSN, יאהו, וואלה ועוד..

משווקים רבים מאמינים שהפצת תכנים יחודיים באינטרנט היא משימה לא קלה בכלל. כהוכחה לכך, רשת האינטרנט מוצפת במיליוני אתרים אשר לא מקנים לגולש בהם כל תועלת נראית לעין. בדרך כלל, משווקים באינטרנט משתמשים בתכנים אשר מופיעים באתרי מאמרים או באתרים מתחרים אחרים מכיוון שתכנים מסוג זה אינם מחדשים דבר לגולש הקורא אותן, תוצאות האתר הן בהתאם.

כתיבת תכנים שיווקיים באינטרנט על ידי ספקי תוכן חיצוניים

תחזוק, וניהול של אתרים ברמה סבירה אפשרי רק אם יש לך מספר נמוך של אתרי אפילייאט. אם יש לך יותר מ – 5 אתרי אפילייאט, אתה בהחלט תתקשה בניהול, תחזוקה וכתיבת התכנים לכל אתר.

הפתרון לבעיה הוא הוצאת מטלת הכתיבה לספקי תוכן חיצוניים אשר יעבדו בשבילך !

על ידי העסקת עובדים ו/או פרילנסרים בכתיבת תכנים שיווקיים באינטרנט תוכל לפנות לעצמך חלק ניכר מהזמן אותו תוכל להקדיש למחקר, מציאת נישות חדשות, ניהול האתרים הקיימים שלך ועוד…

עלויות כתיבת תכנים שיווקיים באינטרנט

אם אתרי האפילייאט שלך כתובים בשפה האנגלית תוכל לשכור פרילנסרים דוברי אנגלית במגוון עלויות. פרילנסרים ממוצא אמריקאי או אירופאי יגבו מחירים בסביבות ה – 10$-15$ למאמר אך פרילנסרים דוברי אנגלית ממוצא הודי או פיליפיני יגבו מחירים זולים משמעותית שינועו סביב ה – 5$ למאמר.

אם אתרי האפילייאט שלך כתובים בשפה העברית תוכל לשכור כותבים מקצועיים בעלויות של החל מ – 50-100 ש"ח למאמר. אם תרצה להוזיל אף יותר את העלויות, נסה להעסיק סטודנטים אשר מחפשים עבודה מהבית אך כמובן שהכתיבה שלהם לא תהיה בצורה המקצועית ביותר.

איפה ניתן למצוא פרילנסרים טובים ?

באפשרותך לחפש במנועי חיפוש שונים כמו Google, MSN ו – Yahoo.
בנוסף, תוכל להשתמש באתרים יעודיים אשר ינהלו עבורך מכרז ויפקחו על התהליך מתחילתו ועד סופו.